sreda 15.01.2025.
: :

Korisnička zona

Moji podaci

 

Direktne poruke

Niste prijavljeni.

Ukupno bonus poena

 

Bonus poeni:


Dozvoljen kredit:

Kredit

 

Aktivne kampanje

Moje kampanje

Nemate banere za prikaz

Statistika upita

Campaign Manager

upravljajte vašim kampanjama
Postavite novu kampanju Pauzirajte aktivnu kampanju

Realizacija kampanje

Čitanja, ukupno:


Email kampanja:

Informacije o portalu

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter

Radno vreme


08:30 - 18:00 h
work

Kontakt

Protostar doo

Mirijevski venac 45

11000 Beograd

Telefon +381 11 342 75 10

Mobilni +381 64 572 96 39

email Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Podeli na mreži
Pin It

Od februara 2017. zabranjuje se komercijalni transport od 6 do 9 osoba. Iz malih preduzeća tvrde da nisu konkurencija autobusima

Od februara sledeće godine ukida se kombi-prevoz putnika od kuće do neke od evropskih metropola. To je predviđeno novim zakonom o prevozu putnika, koji je usvojen 2015. godine, a čija primena počinje za tri meseca.

Poslovno udruženje prevoznika pozdravlja nove propise, dok se u agencijama koje korisnicima nude uslugu putovanja od vrata do vrata nadaju da će se nadležni ipak predomisliti. I jedna i druga strana imaju svoje argumente, a svi za svoje smatraju da su "jači"

Činjenica je da ni do sada kombi-prevoz putnika u vozilima koja imaju do devet sedišta nije bio legalan, ali su inspekcije gledale kroz prste.

Savo Tošić, iz "Tera travela", tvrdi da njegova firma posluje četiri godine, ali da druge kolege rade i duže od dve decenije. - Ovaj način prevoza je opšteprihvaćen i godinama ga koriste studenti, žene sa decom, poslovni ljudi. To je specifična kategorija, jer bi oni da nema nas koristili svoje automobile. Zato nismo čak ni konkurencija auto-prevoznicima - tvrdi Tošić.

- Primenom ovog zakonskog rešenja biće oštećena naša firma, ali i država, jer ostavlja bez posla 80 ljudi. Najveći gubitnici su ipak putnici. Nadležni se pravdaju da će time suzbiti sivu ekonomiju, a mi smatramo da će ona samo procvetati. Goran Aleksić, direktor Poslovnog udruženja prevoznika "Srbijatransport", ističe da u svetu postoji jasna razlika između putničkih vozila i autobusa, koji po propisima imaju više od devet sedišta.

Ona vozila koja imaju od šest do devet spadaju u kombije i vlasnicima te kategorije nigde nije dozvoljeno da se bave komercijalnim prevozom putnika u međunarodnom saobraćaju.

PODACI  43.000 KOMBI-vozila je registrovano na teritoriji Srbije * 24.000 PUTNIKA mesečno prevezu kombiji u inostranstvo

Problem sa kombi-vozilima je što za volanom sede ljudi koji imaju B kategoriju i koji nisu profesionalni vozači - priča Aleksić.Ne zna se ni koliko vremena voze, da li prave pauze, kao ni da li su uopšte psihofizički sposobni za vožnju, jer ne idu ni na specijalizovane sistematske preglede.

ARGUMENTI MINISTARSTVA

Obavljanje javnog prevoza putnika, u domaćem i međunarodnom saobraćaju, podrazumeva ispunjavanje strogih uslova vezanih za bezbednost saobraćaja, poslovnu, finansijsku i tehničku sposobnost tih pravnih lica - ističu u Ministarstvu saobraćaja.

Putničko vozilo ne može učestvovati u međumesnom i međunarodnom prevozu jer, navedena vozila nemaju tahografe, pa nije moguće utvrditi vreme rada i odmora vozača u javnom prevozu, čime se ugrožava bezbednost saobraćaja i učesnika. Ni Evropa ne poznaje ovu kategoriju vozila u međunarodnom prevozu putnika.

o kompaniji
Autor: urednik

Telefon prikaži broj

Email prikaži email

Kontaktirajte pružaoca usluge

Accordion with symbols

Molimo da koristite prikazane kontakte samo u svrhe za koje su objavljeni.
Nemojte nas kontaktirati sa netraženim ponudama.

 

Najbolji u oblasti


Kvalitet
od iste kompanije

Tvoje mišljenje nam znači
rejting proizvoda 0 / 5.00
0 x
👆🏻
Podeli na mreži
Pin It

Komentari su zatvoreni na ovoj poziciji

IMATE JEDINSTVEN PROIZVOD?
POŠALJITE NAM PORUKU

1000 znakova